wtorek, 8 marca 2011

Dziwne odgłosy na Plaży

Hej Pandy
Dziś trochę później zabrałem się do pisania notatki.
Jestem chory i boli mnie bardzo głowa. Dlatego kiedy zajrzałem na Plażę, to zwróciłem uwagę na dziwny dźwięk. Drażnił moją obolałą głowę.
Nikogo nie zauważyłem oprócz Oscara. Dlatego zadałem mu jedno pytanie.
Może było trochę niestosowne?

Oscar pokręcił głową i poczęstował mnie swoją radą. Była to nowa rada i do tego z paczką 100 monet gratis :)
Jak znalazł, bo w Katalogu mody dziś nowe ubrania. To ciuchy kosmiczne. Przypominają ubrania z Gwiezdnych Wojen. Może i Wy zauważycie podobieństwo.


Wracając do tego dźwięku, to przypomina chrapanie lub piłowanie. Ale chyba to pierwsze jest bliższe prawdy.
Co oznacza to tajemnicze chrapanie dowiemy się niedługo.


Pisał dla Was Reporter Kapi1000 ... życzcie mi dużo zdrowia ;)

Related Article:

2 komentarze:

RN pisze...

Dużo zdrowia Kapi :)

Kapi pisze...

a dziękuję ...już jest lepiej :)

Prześlij komentarz


Related Posts with Thumbnails
 

Wspólne opowiadanie

Chcesz być współautorem tego opowiadania?
Dopisz kolejne zdanie lub dwa :)
[ Zobacz | | Napisz ]

Licencje

Ostatnie numery:

Search This Blog

Archiwum

Roczniki:

2009 (1037) 2010 (2986) 2011 (464) 2012 (458) 2013 (59)

Kalendarz

Kapsuła Czasu

Czytelnicy

Miejsce na Twoją Reklamę:

[ Zobacz | | Napisz ]

Najlepsze Blogi Panfu
widgets
Copyright 2010 Reporterzy Panfu. All rights reserved.
Themes by Bonard Alfin and Tamaki l Home Recording l Blogger Template